مطمئن باش...

ایستاده ام...
تنها...
پشت میله های خاطرات دیروز...
این جا ...
انگشت هایم را می شمارم...
یک...
دو...
سه......
ودست های تو در هم فرو رفته اند...
تو ...
غزل را مشت مشت به حراج گذاشتی...
که مهربانی ات را ثابت کنی...
ولی...
ولی نفهمیدی که من ...
آن سوی خیابان ...
انتظارت را می کشم...
تو بی وقفه فریاد کشیدی...
ومن ...
دیگر آزارت نمی دهم...
زین پس ...
قصه هایم را برای هیچ کس تعریف نمی کنم...
مطمئن باش...
هنوز هم قافیه را به چشمان تو می بازم...
مطمئن باش...



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت23:11---24 آبان 1390
salam duste aziz mer30 behem sar zadi.eyde shoma ham mobarak.manam linket kardam.bye

arezoo
ساعت16:32---24 آبان 1390
تا شقایق یا هر گل دیگم شد زندگی باید کرد



نمیدونم از کجا باید شروع کنم ولی اینجوری میگم اینو یکی بهم گفت



خیلی جالبه عشق ها هر مدوم شبیه یک گل میمونند بعضی ها یشن شقایق تا که از عشقش جدا می کنی پر پر میشن



بعضی ها هم میشن گل رز تا بهشون نزدیک میشی زخمیت می کنن و یه یادگاری تلخ برات میزارن



بعضی گلها هم مثل نیلوفر برای رسیدن بهش تلاش میکنی سرانجام وقتی میرسی بهش میبینی تو مرداب داری غرق میشی و کاری ازت بر نمیاد



نمیدونم چی می خوام بگم ولی امشب بازم دارم بارونی میشم



روزهاست که از رفتنت میگذرد و من منتظر که یک روز برگردی ولی نه برای اینکه با من باشی نه فقط می خوام ازت گله کنم می خواهم بپرسم چرا



من که بودم برایت عروسک خیمه شب بازی
salam duste aziz be manam sar bezan


farzad
ساعت16:28---24 آبان 1390


farzad
ساعت16:26---24 آبان 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:,ساعت 15:40 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com